Blogger Templates

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ

ΚΑΛΌ ΦΘΙΝΌΠΩΡΟ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΣΑΣ !!!!!!
Μετά από αρκετό καιρό και πολλές δυσκολίες επέστρεψα στην συντροφιά σας θέλοντας να σας κάνω
μία πρόταση
Τα σχολεία σε λιγότερο από μία εβδομάδα ανοίγουν
Οι υποχρεώσεις όλων μας είναι πία τόσες πολλές που είναι λογικό όλοι μας να αναζητούμε τις πιο
συμφέρουσες αγορές
Γιαυτό τον λόγο λοιπόν
Ενισχύστε το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας
 εμπιστευτείτε την ποιότητα ,την εμπειρία και την πείρα μας,
 βοηθήστε την τοπική αγορά ο κάθε ένας στον τόπο του ,
 είναι καλό για όλους μας!
 Σκεφτείτε το ....
Χαίρομε πολύ που είμαι πάλι κοντά σας
 

10 σχόλια:

  1. Και βέβαια πρέπει να στηρίξουμε τα μαγαζιά της γειτονιάς μας….. των φίλων μας… των Ελλήνων….. τα Πολυκαταστήματα είναι απρόσωπα και τα περισσότερα ανήκουν σε πολυεθνικές οπότε τα ωραία μας λεφτάκια πετάνε προς άγνωστη κατεύθυνση!!!!!!!! Καλό Φθινόπωρο και Καλές δουλειές!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκό και ήρεμο φθινόπωρο ! Προσωπικά πάντα αγοράζω βιβλία από τη γειτονιά μου! Εξάλλου, τα συνοικιακά βιβλιοπωλεία δεν υπολείπονται σε τίποτα από τις μεγάλες αλυσίδες!
    Καλές δουλειές να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθούμε να μην γίνουμε ακόμα ένα κεφάλαιο στο βιβλίο "Επαγγέλματα παλιά που δεν υπάρχουν πιά"

      Διαγραφή
  3. Καλό φθινόπωρο εύχομαι! Κι εγώ υποστηρίζω αυτή την άποψη, γι' αυτό το λόγο και ψώνισα την πρώτη μας σχολική τσάντα για το δημοτικό από το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς μου! Και όλα τα υπόλοιπα που θα χρειαστούμε (τετράδια, μολύβια κλπ) από εκεί θα τα αγοράσουμε!Γιατί να δίνουμε τα χρήματά μας σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων ενώ μπορούμε να ενισχύουμε τους συντοπίτες μας; Για τα μεγάλα καταστήματα είμαστε απλώς νούμερα, για τα συνοικιακά μαγαζιά όμως είμαστε άνθρωποι. Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή πρόοδο και καλή σχολική χρονιά ! Μακάρι ο κόσμος να μπορούσε να καταλάβει αλλά δυστηχώς...

      Διαγραφή
  4. Η συμβουλή σου είναι πολύ καλή και μακάρι να σκέφτονται όλοι έτσι. Εγώ σταμάτησα πριν χρόνια να ψωνίζω σχολικά αλλά δωράκια για μικρά παιδιά ή φίλους είναι πάντα αγορασμένα από μαγαζιά της γειτονιάς μου. φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή