Blogger Templates

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!

Καλημέρα... γειτονίτσα  και καλό μήνα!

Χαθήκαμε για λίγο αλλά σε όλη αυτή την διάρκεια της απουσίας μου σας παρακολουθούσα !
Ή έμπνευσή σας γίνεται και δική μου οπότε έχω πια σχέση εξάρτησης μαζί σας
Μου έχει μπει λοιπόν μία ιδέα εδώ και λίγο καιρό , η αλήθεια είναι ότι μου το ζητάνε , να ασχοληθώ λίγο με ΒΙΒΛΙΑ ΕΥΧΩΝ
Το πρόβλημα όμως είναι ότι δέν μπορώ να βρώ οικονομικό βιβλίο ευχών , κενό ξέρετε για να το φτιάξω έγω μετά, ότι βρίσκω είναι ακριβό
Ξέρει κάποια από εσάς κάποια πηγή για οικονομικά υλικά?
Σας ευχαριστώ !

6 σχόλια:

  1. Τυχαία σε βρήακ γλυκιά μου ..είδα πόρτα και μπήκα.για μένα η λέξη "βοήθεια" είναι κάλεσμα.Λοιπόν..δοκίμασαι να κα΄νεις μόνη σου βιβλίο με απλά υλικά .Από χαρτί απλό μέχρι ειδικό.Μπορε΄ςι να κολήσεις τις άκρες του με κόλλα Ατλακόλ και να δέσεις την άκρη με μία χαρούμενη καταμήκος κορδέλα ΑΦΟΎ ΠΡΏΤΑ βάλεις ένα όμορφο εξώφυλλο που θα έχεις ( γιατί όχι)διακοσμήσεις μόνη σου!Μη το βλέπειος τρομερό..μπορε΄ςι είμαι σίγουρη προσπάθησε.Απλά και μόνο η επιθυμία που έχεις να το κάνεις αρκεί γλυκιά μου.Καλημέρα και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σόρυ για τα ορθογραφικά..βιαζόμουνα να πάρει η ευχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα..να σε καλα κοριτσι...στειλε μου mail marialeuk@yahoo.gr..θα τα πουμε απο εκει..τα φιλια μου..ευλογημενο μηνα..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελένη όποτε μπορέσεις πέρνα να πάρεις ένα βραβειάκι, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρήκα αυτό http://kallitechnimata.blogspot.gr/2012/06/fairy-belle-mini-album-video.html
    και σκέφτηκα οτι μπορεί να σε βοηθήσει.
    Καλημέρα Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή